Bijzondere Algemene Ledenvergadering

Aan                 : Leden van voetbalvereniging Poolster

Van                 : Bestuur v.v. Poolster, secretariaat A. van Gennip / P. M. Kooistra

Betreft           : Uitnodiging Bijzondere Algemene Ledenvergadering (BALV)

Hierbij worden de leden uitgenodigd voor het bijwonen van een

BIJZONDERE ALGEMENE LEDENVERGADERING

welke zal worden gehouden in de kantine van de v.v. Poolster op

DONDERDAG 21 MEI 2015 om 21.00 uur

01.     Opening

02.     Mededelingen

03.     Ingekomen stukken

04.     Ledenraadpleging ACCOMMODATIE v.v. Poolster

Het bestuur van v.v. Poolster heeft, naar aanleiding van de brandbrief trainingsveld welke onlangs door het bestuur aan de wethouder is gestuurd, een gesprek met de wethouder en ambtenaren over dit onderwerp gevoerd. In het verlengde hiervan spelen ook de moderniseringsplannen die het bestuur van Poolster heeft een rol.

Er zal dus o.a. worden gesproken over de wedstrijd- en trainingsvelden (natuur- of kunstgras) en de geplande verbouwing van kantine, bestuurskamer en kleedkamers.

In deze vergadering wil het bestuur aan haar leden een aantal scenario's voorleggen.

De mening van onze leden is van wezenlijk belang en zal richting geven aan de vervolggesprekken die met de gemeente worden gevoerd.

05.     W.v.t.t.k.

06.     Rondvraag.

07.     Sluiting.

Afzeggingen gaarne schriftelijk aan de secretaris van de vereniging (secretaris@vvpoolster.net)