C1 sluit af met toernooizege bij NEC en wordt door shirtsponsor PATMOS getrakteerd

Afgelopen weekend speelde Poolster C1 voor het laatst in de formatie zoals het dit seizoen acteerde. Op bezoek bij NEC Delfzijl mocht een toernooi worden gespeeld. Na afloop van het toernooi werd het team door shirtsponsor PATMOS getrakteerd ; grote klasse !!!

Van enige revanchegevoelens was sprake nadat we de vorige week bij DVC door de Damsters veel te hoog waren ingedeeld en de lol daar toen gauw af was. Ook hadden we nog wat recht te zetten tegen NEC nadat we in de competitie op een vervelende manier verloren hadden. Vandaag was het moment om dat achter ons te laten.

De eerste wedstrijd tegen NEC Delfzijl C4 wisten we in 20 minuten om te zetten in een 1-0 overwinning. Waar onze spitsen het niet lukte om te scoren liet Kevin van Dam even zien hoe het moest. Hij stoomde op langs de rechterkant en schoot de bal hard in de hoek.

Het tweede duel speelden we wederom op het hoofdveld en nu tegen Hoogezand. Het was niet het sterkste team van het toernooi maar Poolster liep zelf zeer matig te voetballen. Een schot van Gilles kwam tegen de hakken van Erwin Uil en hij scoorde de winnende zonder dat hij er zelf erg in had.

Met twee zegen op zak daarna tegen NEC Delfzijl C3, de grootste concurrent van Poolster. De Spijksters speelden de beste wedstrijd, scherp en geconcentreerd lieten de NEC niet in het spel komen en waren de baas op het veld. Op het laatst wist, na weer een goede aanval, Elvira haar goal te maken en besliste zij de wedstrijd. Weer een 1-0 overwinning.

De laatste wedstrijd speelden we tegen Farmsum C1 en waren weer slordiger in ons spel. Toch werden nu kansen wel benut. Erwin Uil was de gevierde man met twee mooie treffers. Migèl gooide met de 3-0 het duel op slot en stelde de toernooizege veilig.

Poolster kreeg waar het voor kwam, het wilde dit leuke seizoen afsluiten met een eerste plaats. In de najaarsreeks was MOVV te sterk gebleken en in het voorjaar was FC Lewenborg ons net voor. Toch deed dit team tot op het laatst mee om de titel en hebben we met elkaar goede wedstrijden gespeeld waar elke speler zijn of haar steentje heeft bijgedragen.

Traktatie door Trimsalon / Dierenverzorging PATMOS.

Koert Flikkema was tijdens het toernooi aanwezig als shirtsponsor van Poolster C1. Zoals bekend loopt het team er schitterend bij met het volledige tenue dat PATMOS zo'n twee jaar geleden heeft aangeboden. Koert vond het vanzelfsprekend om het team aan het eind van het seizoen te trakteren op patat met een frikandel of kroket en daarmee geven Koert en Jolanda namens PATMOS een extra dimensie aan sponsoring. Want vanzelfsprekend is het zeker niet !!

Het team van Poolster C1 dankt sponsor PATMOS heel hartelijk voor de traktatie en hebben de beste shirtsponsor die je maar kunt wensen !

C1-Patmos

C1-1eNEC