Check gegevens leden

Het bestuur van Poolster start binnenkort met een controle op de gegevens van onze leden. Er zal worden gekeken naar alle relevante data als adres, telefoonnummer(s) en e-mail adres. Ten eerste willen we een zuiver ledenbestand en wijzigingen in de afgelopen seizoenen zijn niet altijd aan ons doorgegeven. Ten tweede willen we zoveel mogelijk via de e-mail communiceren wanneer daar aanleiding toe is. Ook uit het oogpunt van kostenbesparing is dit een middel waar redelijk gemakkelijk winst op te behalen is. Denk maar eens aan de brieven die de penningmeester regelmatig moet versturen om leden te attenderen op een achterstand of tekort wegens overgang naar een andere contributiecategorie. Elke brief moet worden gefrankeerd en voor dat geld kunnen we bijvoorbeeld ook nieuwe ballen aanschaffen. Als laatste geeft ook de KNVB aan om bijna alle communicatie via e-mail te doen, ook richting de leden. Zo werden spelers met een schorsing voorheen nog schriftelijk aangeschreven, vanaf dit seizoen is dit alleen nog per mail !

We hopen dat een ieder die gevraagd wordt mee zal werken. Indien u principiële bezwaren hebt tegen de verstrekking van uw mail adres horen we dit graag.