Clubdag zaterdag 20 juni

Komende zaterdag, 20 juni,  de afsluiting van een mooi seizoen.

Volgende week zijn er geen trainingen meer. We hebben na clubdag vakantie en zien elkaar weer in augustus. Info volgt later op de website. Wij als jeugdafdeling wensen iedereen een geweldige vakantie toe en hopen iedereen gezond en wel weer terug te zien.

Aankomende zaterdag verwachten wij de kinderen om 8.50 uur op ons sportpark. We hebben van 9.00 uur tot 12.00 uur een spellencircuit en als afsluiting de finale van de penaltybokaal. De winnaar krijgt een grote wisselbeker die hij of zij mee naar huis mag nemen en een jaar lang thuis mag houden. Daarna gaan we van 13.00 uur tot 15.00 uur  barbecueën.

De D-pupillen en C- en B-junioren gaan ook voetvolley spelen op de tennisbaan.

DENK ER OM GYMSCHOENEN MEENEMEN!!!

Wij hopen op een geslaagde dag en wensen allen veel plezier.

De Jeugdafdeling.

Senioren :

Het is bijna zover. Aanstaande zaterdag sluiten we seizoen af met de traditionele clubdag.

In de vroege ochtend uren zal er voor meer dan honderd kinderen weer een leuke ochtend worden georganiseerd en daarbij worden ook weer de voorronden van de penalty bokaal gehouden. Aansluiten zal er voor alle deelnemers, die zich hebben opgegeven, een BBQ georganiseerd worden.

Als de jongste telgen van de club aan de hamburgers zitten kan de strijd bij de senioren losbarsten. Vanaf 13.00 uur zal er, met 5 teams van 8 man (ja, maar liefst 40 man hebben zich hiervoor opgegeven), gestreden worden om de eer.

Er vinden steeds 2 wedstrijden gelijktijdig plaats waarbij het team dat vrij is twee scheids-rechters dient te leveren. De wedstrijden gaan 25 minuten duren en er is steeds 10 minuten pauze.

Vooral gezelligheid moet voorop staan deze dag.

Als de strijd gestreden is kan men aansluiten bij de BBQ (57 deelnemers) en ook kunnen de beentjes nog even los want er kan gedanst worden op muziek die DJ Julian ten gehore zal brengen.

Hopend op mooi weer en veel gezelligheid zie ik jullie zaterdag.

Kor