Clubdag (senioren)

Naast de clubdag voor de jeugd zal zaterdag 18 juni a.s. ook de clubdag voor de senioren gepland staan. Deze dag staat in het teken van het gezamenlijk afsluiten van het seizoen 2015/2016. Het programma zal er globaal als volgt uitzien:

13.00 – 16.00 uur:    Euro 2016

16.30 uur:               Prijsuitreiking / afsluiting seizoen.

Vanaf 17.00 uur:      BBQ

Het zou fijn zijn als een ieder om 13.00 uur aanwezig is, zodat om 13.30 uur gestart kan worden met het toernooi.

*Inmiddels is de indeling voor het toernooi van aanstaande zaterdag bekend. De selecties zijn rond voor het Europees Kampioenschap wat gespeeld gaat worden in Stade d' Oldencate. De volgende selecties hebben zich gekwalificeerd voor deze eindronde: IJsland, Albanië, Slowakije en Wales. De coaches hebben inmiddels de selecties rond en zullen aantreden met de volgende ploegen:

IJsland:

Wim Buitenwerf
Koert Flikkema
Alje Boer

Om de spanning hoog te houden, zal het speelschema pas op de dag zelf bekend worden gemaakt. We hopen dat alle selecties uitgerust en fit aan de aftrap verschijnen. De selecties worden om 13.00 uur verwacht.

Het winnende team zal een leuke prijs in ontvangst mogen nemen! Na de prijsuitreiking en nadat we de vrijwilligers hebben kunnen bedanken die na dit seizoen stoppen zal de dag feestelijk worden afgesloten met een BBQ.

Tot zaterdag!