Afsluiting seizoen 2015/2016

picaZaterdag 18 juni j.l. stond de clubdag voor jeugd en senioren op het programma. De jeugd mocht 's ochtends om 9.00 uur het spits afbijten waarbij een uitgebreid programma gevolgd werd vol van voetbalspellen en activiteiten. De organisatie had veel werk gestopt in het verzinnen en uitzetten van deze voetbalspellen. De jeugd werd begeleid bij deze dag door jeugdleiders en -trainers. Een groep mensen waar v.v. Poolster bijzonder trots op mag zijn. Het programma voor de jeugd werd afgesloten met de traditionele penaltybokaal waarbij Daan na een spannende finale uiteindelijk won van Arjan. Nadat de Poolster jeugd zich had gedoucht had de activiteitencommissie inmiddels de barbecue tot in de puntjes voorbereid, waarvoor grote complimenten. In de middag was het de beurt aan de senioren die het in een onderling toernooi tegen elkaar opnamen. Met teams als Albanië, IJsland, Slowakije en Wales was het deelnemersveld bijzonder sterk. Uiteindelijk ging Slowakije met de winst van het toernooi aan de haal. Na het toernooi volgde de prijsuitreiking in de kantine waarna voorzitter Edward Stulp de afscheidnemende vrijwilligers bedankte met een bloemetjes. Voor allen nogmaals erg veel dank! Tevens werd teruggekeken op afgelopen seizoen. In veel opzichten is het een zwaar en lastig seizoen geweest. Het seizoen kan echter met een positieve noot worden afgesloten. Doordat de gemeente groen licht heeft gegeven voor de aanleg van een kunstgrasveld hebben de vereniging Poolster en het dorp Spijk weer voldoende toekomstperspectief. Doordat Poolster kan bouwen op een trouw ledenbestand en fantastische vrijwilligers die ook afgelopen seizoen weer iedere week voor de vereniging klaarstonden, kijkt het bestuur met een frisse blik alvast weer naar volgend seizoen.  Een seizoen waarin het kunstgrasveld gestalte gaat krijgen en waardoor de club eindelijk haar leden de gewenste faciliteiten kan bieden. Nu is het tijd voor een ieder voor een welverdiende vakantie. Namens het bestuur willen wij iedereen bedanken die ook dit seizoen weer heeft bijgedragen aan het draaiende houden en het laten groeien en bloeien van de vereniging.

Wij wensen ieder een welverdiende vakantie en tot volgend seizoen!

Bestuur v.v. Poolster