De avonturen van een scheidsrechter. U bent uitgenodigd!

Getalenteerde scheidsrechters op bezoek bij VV Poolster. U bent uitgenodigd!

De heer R. Folkersma heeft vorig jaar een geslaagd scheidsrechtersproject opgezet bij VV Holwierde. De bedoeling van het project was dat een ieder zich bewust is van zijn gedrag op het voetbalveld en dat men zelf ook eens ervaart hoe het is om een wedstrijd te fluiten. In Holwierde was men zo enthousiast over het project, dat veel mensen zich hebben aangemeld om eens een wedstrijdje te fluiten. In de praktijk komt het erop neer dat de vrijwillige scheidsrechters max. 1x per seizoen een wedstrijd fluiten.

De afgelopen weken hebben een aantal vrijwilligers alle seniorenelftallen en de hoogste jeugdelftallen van de voetbalvereniging bezocht. De vrijwilligers hielden een kort praatje over het belang van scheidsrechters.

We hopen dat het project bij onze vereniging net zo enthousiast ontvangen wordt. Een begin is gemaakt, want tijdens de korte bezoekjes aan de elftallen, hebben zich al meer dan 30 personen aangemeld. Fantastisch!

Alle mensen die zich inmiddels hebben aangemeld en mensen die zich misschien nog willen aanmelden, nodigen we van harte uit voor de officiële aftrap van het project. Leden die niet willen/kunnen fluiten zijn ook van harte welkom. De avond zal voor iedereen leuk en leerzaam zijn. Tijdens deze avond zullen twee getalenteerde scheidsrechters, Paul Lips en Sarah Brinkkemper, op een interactieve manier hun ervaringen met de aanwezigen delen.

Datum: vrijdag 10 mei
Tijd: 19.30 – 21.30 uur