Einde seizoen : spullen inleveren !

Het seizoen loopt ten einde. Sommige teams zijn al uitgespeeld, een enkel team heeft zaterdag nog een toernooi elders. In Spijk houden we voor het eerst een open dag.

We verzoeken een ieder die spullen van de vereniging in bruikleen heeft om deze uiterlijk 20 juni weer in te leveren. Dan hebben we het over ballen, waterzakken, (team)kleding, spelerspassen etc. die bij de diverse teams horen. Indien u stopt met vrijwilligerswerk levert u uw spullen zoals sleutels, jassen e.d. in bij uw contactpersoon. Wij verwachten uiteraard volledige medewerking en eigen initiatief van een ieder zodat we in de zomerstop kunnen inventariseren wat er is en wat er eventueel bijbesteld moet worden zodat we bij de start van het nieuwe seizoen direct alle teams weer volledig de wei in kunnen sturen.

Weet u niet bij wie u uw spullen in moet leveren? spreek een bestuurslid aan !

bij voorbaat dank