Eindfase kalenderjaar 2022

Het bewogen jaar 2022 loopt op z'n eind. Vlak voor de feestdagen willen we u graag attent maken op een aantal activiteiten die in deze periode worden georganiseerd, namelijk:
* Op donderdagavond 22 december wordt een voetbalquiz georganiseerd in de kantine van onze club, aanvang 20:00 uur,
* U kunt de vereniging steunen door uw statiegeld bij Coop Buist te doneren aan de vereniging. Dit is mogelijk tot einde van dit jaar,
* Onze jeugd gaat in groepen de traditionele oudjaarstoernooien spelen in de zaal Brede School Noord te Delfzijl, op 27 en 28 december,
* Ook de senioren hebben een oudjaarstoernooi (zelfde locatie) op 28 december. De tijden vindt u in de agenda op deze site,
* Poolster 1 is uitgenodigd om deel te nemen aan het zaalvoetbaltoernooi in de Boshal te Loppersum. Op 28-12 en 30-12 vinden voorrondes plaats.

Om alvast rekening mee te houden:
Poolster zal begin 2023 weer een oud-ijzer actie houden. We hopen dat we op deze wijze weer een mooi bedrag bijeen te kunnen brengen.
We hopen dat u ook nu weer uw oud-ijzer beschikbaar wilt stellen. Mocht u aan het opruimen gaan, denk aan ons. Nadere info actie volgt binnenkort.