F3 knalt de competitie binnen!

Op een sombere zaterdagmiddag mocht F3 aantreden tegen Pelikanen F4. Dit was voor Poolster de eerste competitie wedstrijd die ze speelden. Nadat we de opstelling bekend hadden gemaakt en alle 9 spelers in zwart geel uniform klaar stonden gingen we het veld op. We begonnen de wedstrijd aardig met een paar goed acties van Deny en Wilrik. Maar De Pelikanen zat ook niet stil en kwam met een paar goede kansen. Gelukkig hadden wij Kees-Jan, Martijn en Ruben achterin die de bal goed onderschepten. Na iets minder dan 10 minuten kwam Wouter aan de bal. Die met een behendig lobje de keeper van De Pelikanen versloeg. 1-0 stond het. na 15 minuten kwam onze nieuwe speler Luc erin. Nog geen minuut later kwam hij oog in oog te staan met de doelman en schoot hem netjes door de poortje van de keeper. Vlak voor rust kwamen we op 3-0 voorsprong door weer een goal van Luc.

In de rust hebben de trainers niet zoveel te vertellen want Poolster speelde fantastisch. Na een hapje en een drankje gingen we weer het veld op.

Pelikanen begon sterk aan de wedstrijd en kwam op 3-1 ondanks het harde werken van onze keeper Danny. Poolster liet het hier niet bij zitten en ging vol in de aanval. Na goed combineren van Kees-Jan Wilrik en Deny kon Luc makkelijk de 4-1 intikken. Door heel goed verdedigend werk van Wouter Ruben en Martijn bleef De Pelikanen maar bij 1 doelpunt. Poolster trok de laatste 10 minuten nog even aan en scoorde nog 2 goals alle bij op naam van Luc. Het fluitsignaal klonk en het was een feit. Poolster F3 boekte de eerste competitie winst van het seizoen.

Robbin Vriend supertrotse leider van F3