F3 per wedstrijd beter !

Afgelopen zaterdag 25-10-2014 stond er een oefenwedstrijd tegen Wagenborgen boys op het programma. Bijna iedereen was aanwezig behalve onze grote vriend Wilrick die net zijn gips van zijn hand af had en daarom jammer genoeg niet mee kon spelen. De wedstrijd begon om 9 uur in Wagenborgen. De selectie van deze wedstrijd was als volgt : Danny – Martijn – Kees Jan – Cindy – Mark – Ruben – Deni en Bas. We begonnen de wedstrijd sterk maar kwamen jammer genoeg met 0-1 achter te staan. Na ongeveer 10 minuten maakten we weer gelijk door een doelpunt van Deni, we waren weer terug in de wedstrijd. Vlak voor de rust gaven we het toch nog weg en kwamen achter met 5-1. De tweede helft begon flitsend met een geweldige pase van Mark op Deni die hem heel mooi binnen schoot. We zaten weer in de wedstrijd en dan lieten we merken door nog een goal te maken, weer op de naam van Deni. Het stond nu 5-3. Wagenborgen boys zette alles op de aanval en maakten hierdoor nog 3 goals, en als afsluiter van de wedstrijd schoot Deni nog 1 in het net. De eindstand was 8-4. Het was een goede wedstrijd van Poolster, ze hebben alles gegeven maar Wagenborgen was ietsjes te sterk. Geeft niks jongens, elke wedstrijd gaat het steeds beter en we hopen dat we binnenkort onze eerste overwinning kunnen vieren.

Robbin Vriend en Ferdinand Oosterhuis
Coaches van F3