FC Groningen-Cambuur = VOL !! maar…….

v.v. Poolster is lid van het Amateurconvenant van FC Groningen en kan hierdoor o.a. gebruik maken van acties. Eén van de acties was het bezoeken van de thuiswedstrijd FC Groningen - Cambuur op zondag 12 april aanstaande. Maar liefst 109 personen (!!!) hadden zich opgegeven om mee te gaan naar deze wedstrijd. Helaas hebben we van FC Groningen te horen gekregen dat alle beschikbare kaarten zijn vergeven... Het is dus vol !! Iets was ze ook bij Groningen nog niet eerder hadden meegemaakt. Afijn, wij hebben dus geen kaarten gekregen maar .......

FC Groningen heeft ons aangeboden om alsnog een wedstrijd te kunnen bezoeken en wel op zondag 10 mei. Het betreft de wedstrijd FC Groningen - PEC Zwolle,  aanvang 14.30 uur. Dus ook op een zondagmiddag en op dezelfde tijd. We vragen iedereen die op 10 mei mee wil om zich opnieuw op te geven. Aan de kantinedeur zal een nieuw formulier komen te hangen. De kosten voor deze wedstrijd bedragen € 11,--. Dit bedrag is inclusief vervoer. We vragen ook aan de personen die zich opgeven of men bereid is om te rijden, dus als chauffeur te fungeren en dit aan te geven op het formulier. Let wel ; chauffeurs krijgen hiervoor in ruil een gratis entreekaart. Vandaar ook de extra euro voor een kaartje. Het verschil wordt door de vereniging bijgelegd.

We hebben ons best gedaan om u alsnog iets te kunnen aanbieden. We begrijpen de teleurstelling, hebben we zelf ook, maar hopen dat u tevreden kunt zijn met het alternatief en uiteraard dat onze leden zich weer in grote getale gaan opgeven. Wacht niet te lang met opgave ; hoe eerder hoe beter maar uiterlijk 25 april zodat wij nog tijd hebben om alles verder te regelen.

FCG-PEC