FC Groningen wint de beker !

FC Groningen heeft de beker van Nederland gewonnen. Als lid van het Amateurconvenant feliciteren wij FC Groningen met deze historische zege. Ook een flink aantal van onze leden wisten kaartjes te bemachtigen en waren getuige van deze mijlpaal. Een aantal foto's kwamen tot ons en ook waren er natuurlijk weer creatieve mensen die leuke plaatjes in elkaar wisten te zetten. Deze delen we graag met u.

Aanstaande zondag 10 mei : FC Groningen - PEC Zwolle. Voor deze wedstrijd hebben we kaarten want dit was het duel dat we als alternatief kregen aangeboden. Meer info volgt.

De Kuip trilt Bekerwinnaar FCG Wij zijn Groningen Yes, we've got it De kuip Messi FCG ZWOGRO 0-2 In de Kuip FC Groningen wint beker pech zwolle