FC Olti foto’s

Afgelopen dinsdag speelden Poolster E1, D1 en C1 tegen teams van voetbalschool FC Olti uit Kosovo. Dat de spelers dagelijks trainen was te zien, E1 verloor met ruime cijfers (1-15), D1 zag geen kans om te winnen (0-2). C1 moest ook zijn meerdere herkennen in de tegenstander, al was de eindstand (0-1) draaglijk, mede gezien het feit dat ze in 20 minuten tijd eerder De Heracliden C1 met 6-0 hadden opgerold.

Doel van deze vriendschappelijke ontmoeting was om de voetbalschool een leuke herinnering te bezorgen met het spelen van deze interlandwedstrijden en deels om geld in te zamelen. Ze kregen van de club een bedrag mee en elke speler kreeg een zakje met kleinigheden. Ook kregen de spelers en trainers na alle wedstrijden in de kantine een broodmaaltijd met soep aangeboden waarna ze in de bus naar huis (40 uur) stapten.

Van de wedstrijd Poolster C1 - FC Olti C zijn foto's gemaakt. Ook van E1 kon een gezamenlijke teamfoto geschoten worden. Indien iemand een foto van D1 kan aanleveren houden wij ons aanbevolen (info@vvpoolster.net) [foto's Sandra Bos]