Geef je club een rondje!

?? Een vereniging kenmerkt zich als geen ander door het saamhorigheidsgevoel. Niet alleen in tijden van bloei, maar juist ook in tijden dat het lastig is om staande te blijven. Door samen de schouders onder iets te zetten worden mooie prestaties neergezet.
Nu we middenin de coronapandemie zitten hebben we iedereen die de vereniging een warm ❤ toedraagt nodig om deze crisis het hoofd te bieden.
Nu de kantine door deze crisis dicht moet blijven loopt ?v.v. Poolster? veel inkomsten mis en zijn alle kleine beetjes meer dan welkom.

Om te voorkomen dat onze club in financiële problemen raakt komen we in actie. Help je mee?
GEEF JE CLUB EEN RONDJE!

Nu dit in de kantine niet kan roepen we iedereen op om online een rondje te geven aan ?v.v. Poolster?. Een rondje is een donatie ter waarde van een rondje in de kantine. Je helpt je eigen vereniging hier enorm mee in deze lastige tijd! Samen kunnen we dan uitkijken naar het moment dat we wel weer met zijn allen als vanouds kunnen genieten van de zo geliefde 3e helft. ??

Iedereen mag meedoen. Hoe meer rondjes, hoe beter voor de clubkas. Een rondje kost €20,-. Je kunt ook een kwart rondje, half rondje of meerdere rondjes tegelijk doneren. Kijk voor meer informatie op www.rondjevoorjeclub.nl
Langs deze weg willen we zoveel mogelijk mensen oproepen een donatie te doen. Samen slaan we ons dan door de crisis heen. Samen staan we sterk ??