Gerard Heun wordt trainer tweede selectie

Het bestuur is verheugd u mede te kunnen delen dat met ingang van het seizoen 2017-2018 Gerard Heun wordt aangesteld als trainer en leider van het tweede elftal van v.v. Poolster. Het tweede elftal fungeerde dit jaar zonder trainer/leider. De leiding heeft het tweede elftal dit seizoen zelf in handen genomen, waarvoor complimenten. Daarnaast is Jan Thielpape dit seizoen bereid geweest om de trainingen van de tweede selectie op zich te nemen. Met een fris aanbod aan trainingen wist Jan het tweede elftal aan het trainen te krijgen. Wegens een knieblessure is Jan hiertoe de laatste weken niet in staat. Wij zullen Jan op een nader moment op een gepaste wijze bedanken.

Om het tweede elftal een impuls te geven voor het seizoen 2017-2018 is als doel gesteld om het seizoen in te kunnen gaan met een trainer/leider.

Gerard Heun is geen onbekende voor de vereniging en heeft in het verleden al gefungeerd als trainer van de (toen nog) A-jeugd en het tweede elftal. Met de A1 wist hij destijds het kampioenschap te behalen.  Daarnaast heeft Gerard ervaring opgedaan als hoofdtrainer bij ZEC. Wij zijn daarom zeer verheugd u mede te kunnen delen dat hij met ingang van het seizoen 2017-2018 de leiding krijgt over onze tweede selectie.