Geslaagde doe-dag V.V. Poolster

Op Sportpark Oldencate heeft Voetbalvereniging Poolster een Doe-dag georganiseerd om zo samen met eenieder, die Poolster een warm hart toedraagt, het complex weer klaar te maken voor het nieuw seizoen. De verwachting is dat de vereniging uit Spijk volgend jaar een compleet nieuwe accommodatie krijgt, maar dat weerhoudt de vrijwilligs er niet van om tot aan de sloop het Sportpark netjes te houden. De Doe-dag staat in het teken om allemaal uiteenlopende schoonmaaktaken uit te voeren, waarbij er voor jong tot oud van alles te doen is, zoals: sponsorborden schoonmaken, onkruid wieden, kantjes maaien, ramen schoonmaken en het opruimen van bepaalde ruimtes, in verband met de aanstaande sloop. Naast het gezamenlijk bezig zijn op het sportpark is het ook van belang om eenieder na een zomerstop weer bij elkaar te brengen, daarom werd er ook afgesloten met een gezamenlijke lunch. Naast deze Doe-dag is er elke vrijdagochtend een groep van ongeveer zes vrijwilligers bezig met allerlei onderhoudsklusjes. In de schoolvakantie is er een groep van 10 vrijwilligers enkele zaterdagen en avonden bezig geweest om de bestrating rondom het hoofdveld te herleggen. Het bestuur van V.V. Poolster spreekt grote dank uit naar alle vrijwilligers van de vereniging, want zonder vrijwilligers geen Poolster.

Foto: Herman Spier, Ommelander courant