Here we go again? (vooruitblik zaterdag 9 juni)

Zaterdag 9 juni aanstaande zijn de belangen groot op sportpark Oldencate. Ons eerste elftal speelt op deze dag om 14.30 uur een belangrijke wedstrijd tegen v.v. BSVV uit Bovensmilde met als inzet een plek in de derde klasse voor het seizoen 2018-2019! Voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd is er muziek. Wij hopen dat wij deze dag feestelijk met u kunnen afsluiten!

Het eerste elftal heeft een erg wisselend seizoen achter de rug. Lange tijd wist het elftal van trainer Jaap Danhof aansluiting te behouden bij koploper Holwierde. Mede door een aantal mindere wedstrijden van ons eerste elftal en het terugtrekken van SGV uit de competitie wist Holwierde zichzelf enkele wedstrijden voor het einde tot de terechte kampioen te kronen. Poolster 1 rechtte hierna de rug en wist de tweede plaats te handhaven. Dit heeft tot gevolg dat er alleen een thuiswedstrijd gespeeld zal worden. Zaterdag zal de beslissing daarom direct vallen.

Langs deze weg willen wij als vereniging u vragen om ons eerste elftal massaal te komen steunen op weg naar de derde klasse. Wij vragen u om massaal in het geel te komen. Samen met u juichen wij Poolster 1 naar de derde klasse!