Huis-aan-huis verkoop loten v.v. Poolster

Verloting :

In het jubileumjaar organiseert v.v. Poolster wederom een verloting. In week 24 van 2023 (vanaf 12 juni) zullen onze vrijwilligers in Spijk en omstreken huis-aan-huis langs komen om de loten aan de man te brengen. We hopen dat u onze vereniging wilt steunen met de aankoop van één of meerdere loten. De prijs van de loten is ;

1 lot voor € 2,-

3 loten voor € 5,-

7 loten voor € 10,-

Prijzen :

De sponsorcommissie van de club heeft haar uiterste best gedaan om een mooi prijzenpakket samen te stellen. De hoofdprijs bestaat uit een geldbedrag van maar liefst € 500,00 !! Daarnaast zijn er nog meer mooie prijzen te verdelen;

De 1e prijs is een reischeque van € 450,00 (Klooster reizen), met de 2e prijs kunt u bij Coop Buist voor € 100,00 boodschappen halen, de 3e prijs zijn 2 VIP-kaarten voor FC Groningen t.w.v. € 80,- p.p.) en er is nog veel meer!

Met de 4e prijs kunt u zich laten verwennen in SPA Spoorzicht Loppersum, of u gaat met de 5e prijs dineren bij Hotel Restaurant Ekamper. Een boodschappenbon van € 50,00 zal bij iedereen welkom zijn en Coop Buist heeft deze beschikbaar gesteld. Hebt u altijd al eens uw ramen willen laten wassen? Dit is uw kans want Weel Schoon kan zomaar bij u op de stoep staan voor de raambewassing van uw woning! Houdt u meer van het goede leven? Dan zijn er meerdere dinerbonnen te winnen van Restaurante Santanera Dell 'Arte. Want u weet, uit-eten kun je overal, genieten doe je in Godlinze. Bent u meer van het uiterlijk? Ook daar is aan gedacht met kappersbonnen van ZijnStijl HaarStijl en Orianne's kniphoukje.

En daarmee is de kous nog niet af want ook zijn er nog mooie andere diverse prijzen te winnen (huishoudelijk, hobby of sportgerelateerd zijn of  tegoedbonnen van bedrijven die ons op deze manier willen helpen).

Onze dank gaat uit naar alle ondernemers die Poolster een warm hart toedragen en ons steunen!

De trekking van de verloting vindt plaats op zaterdag 1 juli rondom de jubileumfestiviteiten van v.v. Poolster.

Loten op afstand :

Woont u wat verder af van onze vereniging, zal er geen vrijwilliger aan uw deur komen maar wilt u wel deelnemen aan de verloting dus loten afnemen? Dat kan! Stuur een mail naar secretaris@vvpoolster.nl met als onderwerp 'verloting' en geef aan hoeveel loten u wilt kopen. Er zal dan afgestemd worden hoe u het verschuldigde bedrag kunt overmaken.

We danken u bij voorbaat hartelijk voor de aankoop en wie weet, bent u straks een gelukkige winnaar....!?