In memoriam : Piet Heun

Gisteren (30-09-2015) bereikte ons het ontstellend droevige bericht dat na een kort ziekbed Piet Heun is overleden. Piet (67), geboren en getogen Spijkster, heeft veel voor onze vereniging betekend waarvoor wij hem zeer erkentelijk zijn.

Ruim 20 jaar achtereen was Piet als verkoper van onze programmaboekjes bij thuiswedstrijden van ons eerste elftal in touw. Altijd in voor een praatje, een lach, een grapje. Piet was trots als een pauw als alle programma's waren verkocht en hij met een mooi geldbedrag weer terug in de kantine kon komen. Hij was een van de stille krachten waar de vereniging op kon bouwen. Iemand op wie je altijd een beroep kon doen. Helaas moest hij de laatste tijd steeds meer verstek laten gaan vanwege zijn afnemende gezondheid. Maar reken maar dat hij met hart en hoofd zoveel mogelijk bij Poolster betrokken bleef !

Piet heeft woensdag het gevecht verloren en we zullen hem missen op en rond de velden van onze club. Wat over blijft is de herinnering aan deze fijne vrijwilliger, zeker wanneer we het "kaartverkoophokje" passeren, op weg naar weer een wedstrijd.

Namens bestuur, leden, donateurs, sponsors en andere betrokkenen wensen we de familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.