Instructie: Toegang kunstgrasveld

Sinds enkele maanden maken wij gebruik van ons kunstgrasveld. De weersomstandigheden geven geen reden meer om wedstrijden en/of trainingen af te gelasten. Naast de reguliere trainingsuren en wedstrijden zien wij dat het kunstgrasveld ook voor recreatieve doeleinden gebruikt wordt. Wij willen een ieder de mogelijkheid gunnen om gebruik te kunnen maken van het kunstgrasveld, echter is het kunstgrasveld buiten de reguliere planning om alleen toegankelijk voor leden. Voor activiteiten vanuit het onderwijs of vanuit andere verenigingen waarbij men gebruik wil maken, kunt u eerst even contact opnemen met onze wedstrijdsecretaris.

Daarnaast verwachten wij dat wanneer gebruik maakt wordt van het kunstgrasveld, er geen afval wordt achtergelaten. Tevens moet men het veld betreden met (kunstgras)voetbalschoenen.