Instructie wedstrijdverslag

We krijgen (veel te) weinig verslagen binnen die we op onze website kunnen plaatsen. Er zijn veel mensen die ook de belevenissen van andere teams dan het 1e of 2e willen lezen. Dus klim eens in de pen en probeer het eens. Als je binnen je team afspreekt dat elke speler een verslag maakt, hoef je dit maar één keer per seizoen te doen. Valt mee toch?  Voor diegene die niet weten hoe ze het aan moeten pakken staat hieronder een korte instructie hoe een wedstrijdverslag te maken. We rekenen op jullie !! Succes !!

Het maken van een wedstrijdverslag kan voor sommige mensen knap lastig zijn. Daarom geven we een aantal tips.

• Probeer een verslag te maken van minimaal 10 zinnen, meer mag natuurlijk altijd! Graag zelfs.
  • In het verslag kunnen de volgende zaken aan de orde komen:

-       Op welke datum vond de wedstrijd plaats?

-       Tegen wie moesten jullie spelen? Uit of thuis?

-       Op welke plaats staat de tegenstander, waar staan jullie?

-       Hoe speelde jullie team?  Hoe speelde de tegenstander?

-       Ging de wedstrijd goed?

-       Eindscore

-       Natuurlijk schrijf je er nog een aantal gebeurtenissen bij. (bv mooie combinaties, overtreding, enz.)

-       Sluit af met je naam.

-       Een foto erbij is altijd leuk.

• Probeer van je verslag een boeiend geheel te maken.
  • Benadeel niemand in het verslag!
  • Probeer niet steeds dezelfde namen te noemen. Een team bestaat uit 7 of 11 spelers. Iedereen is even belangrijk!

Tip: Het is handig als de schrijver van het verslag tijdens de wedstrijd aantekeningen maakt.

Als je een wedstrijdverslag gemaakt hebt, kun je deze mailen naar: info@vvpoolster.net

Wij zullen het verslag dan zo snel mogelijk plaatsen.