In januari naar FC Groningen

Op zaterdag 31 januari 2015 gaan de B-junioren met elkaar naar FC Groningen die een competitiewedstrijd tegen Go Ahead Eagles speelt. Dit kan in een groepsregeling tegen een gereduceerde prijs en wordt onder andere georganiseerd omdat de B-junioren geen zaalvoetbaltoernooi spelen.

Op 28 januari speelt FC Groningen een bekerduel tegen Vitesse. FC Groningen wil ver in het bekertoernooi komen en kan alle steun gebruiken. Vanuit Poolster lijkt het ons leuk om als groepsuitje met elkaar naar deze wedstrijd te gaan. Het uitje is bedoeld voor SENIOREN. Omdat we als groep gaan kunnen we de kaartjes iets goedkoper krijgen dan normaal. Wel is het van belang om z.s.m. de kaarten te bestellen. Daarom OPGAVE UITERLIJK DONDERDAG 22 JANUARI  bij : Patrick Kruidhof of André van Gennip. Mailen kan naar info@vvpoolster.net

Van sommige mensen zal worden gevraagd om het vervoer te verzorgen. De chauffeur ontvangt per inzittende € 2,-

Groepsarrangement KNVB BEKER FC Groningen - Vitesse

Wilt u met een groep van minimaal tien personen de KNVB bekerwedstrijd FC Groningen - Vitesse bezoeken? Bijvoorbeeld met uw voetbalteam of samen met uw collega’s? Lees hieronder de mogelijkheden.

Het is mogelijk om een groepsarrangement te boeken door groepen van tien personen of meer. De reguliere ticketprijs voor deze wedstrijd is 15 euro per stuk. Groepen vanaf tien personen betalen slechts 12 euro per kaart. Dit alles op basis van beschikbaarheid en uitsluitend voor FC Groningen supporters.
Tevens kunnen er aanvullende gegevens worden gevraagd.

Aanvang:  28 Januari 2015 om 20:45 uur.
Procedure:
De kaarten kunt op de wedstrijddag afhalen bij de infobalie, kassa ingang 2.
De infobalie is op de wedstrijddag geopend vanaf 1,5 uur voor de wedstrijd.