Jubileumdag; de ochtend

Op 1 juli vierden we in alle gelederen het heugelijke feit dat Poolster 90 jaar bestaat en uiteraard begonnen we de dag met onze jeugd, de toekomst van de vereniging. De voorbereidingen door de jeugdcommissie waren uitgevoerd en om 08:00 uur werden de laatste puntjes op de i gezet. Helaas hadden we het weer niet onder controle en moesten we accepteren dat het de gehele ochtend (mot)regende. De kinderen hadden hier op zich weinig last van maar werden na verloop van tijd wel koud, evenals de fotograaf, die moeite had om hier zonnige plaatjes van te schieten. De jongste jeugd, waar ook onze SJO partner Holwierde bij betrokken was, vermaakten zich met een spellencircuit terwijl de oudere jeugd op het kunstgrasveld een minitoernooi speelde. Als afsluiting was er de strijd op de felbegeerde penaltybokaal waar keepers Kees Dijkman en Mark Raangs weer hun uiterste best deden het doel 'schoon' te houden. Dit lukte lang niet altijd, er waren kinderen bij die de bal heel fraai in het doel wisten te schieten. Nadat de bokalen aan de winnaars waren uitgereikt, was het tijd om als afsluiting van de ochtend de heerlijke pannenkoeken te verorberen, die door de vrijwilligers waren bereid. Ondanks het weer konden we terugkijken op een geslaagd ochtendprogramma.

Onderstaand wat beeldmateriaal.