Juich Poolster 1 naar de derde klasse!

Een week geleden heeft ons eerste elftal zijn eerste nacompetitiewedstrijd in en tegen  Godlinze gespeeld en dit duel met een 2-2 gelijkspel afgesloten. Aanstaande zaterdag, 23 mei, zal in de tweede wedstrijd tegen Godlinze gestreden worden voor een plaats in de 3e klasse. De wedstrijd zal om 14.30 uur worden gespeeld. Wij hopen als vereniging natuurlijk dat u allen ons eerste elftal in woord en gebaar zal komen steunen. Uw steun is wellicht doorslaggevend voor een mooie uitslag!

Als vereniging hopen wij op een fantastische ambiance en de afgelopen week zijn er al wat activiteiten geweest die de sfeer voor en tijdens de wedstrijd zullen verhogen. Onze jeugd heeft actief spandoeken gemaakt en rondom het veld zullen er versieringen aangebracht worden. In een standje verkopen we broodjes hamburger en broodjes knakworst. Wij doen er alles aan om deze wedstrijd, waarin de beslissing zal vallen, speciaal te laten zijn. Natuurlijk mag u deze wedstrijd niet missen en heten u van harte welkom op sportpark Oldencate (in het geel en zwart)!