Kantine Uitverkoop

Mede clubgenoten,

Naar aanleiding van de afgelopen en eventueel naderende lockdown, hebben wij als vereniging besloten om onze voorraad van de kantine te gaan verkopen. Wij hebben in onze voorraad een aantal producten met een kritische datum, dus zie de verkoop ook als een bijdrage aan de club.

Gezien de feestdagen die voor de deur staan, is dit een geschikt moment. De producten worden in de dorpen (Spijk, Bierum en Losdorp) aan huis geleverd, in de avonden van dinsdag 21 december, woensdag 22 december en donderdag 23 december. Zodat het op een u geschikte avond/tijd geleverd kan worden. De betaling zal via een digitaal betaalverzoek gaan op het moment van leveren.

Hieronder ziet u een verkooplijst met alle producten, per aantal verkocht en de prijzen. Mocht u ergens belang bij hebben, Whatsapp dan gerust naar Robert Molenberg 06-40198626, met daarin: de producten, geschikte moment van leveren en adres.
Praktische informatie:
*Prijzen inclusief statiegeld
*Fusten kunnen alleen gebruikt worden op David tapsysteem
*Mocht het product niet langer dan maart houdbaar zijn, staat dit bij de opmerkingen
*OP=OP