Lid Poolster schrijft geschiedenis

Lid v.v. Poolster schrijft op 6 december 2014 geschiedenis.

007

Afgelopen zaterdag, 6 december 2014, heeft een van onze leden geschiedenis geschreven. Dit lid is namelijk zowel als speler als leider ongeslagen in het afgelopen najaar! Hij won met de F pupillen alle wedstrijden, net als met Poolster 4. Dit is tevens een hoogtepunt omdat het resultaat niet centraal staat bij deze persoon! Plezier is het sleutelwoord en misschien ook wel de sleutel tot dit succes.
De F pupillen slaagden er in om in de najaarsreeks van alle 11 ploegen te winnen en zo werd F1 ongeslagen (najaars) kampioen! Als voetballer maakt hij deel uit van het 4e elftal, waarin hij met veel inzet en veel plezier zijn wedstrijden voetbalt. Poolster 4 heeft halverwege de competitie precies hetzelfde resultaat ; ook zij wonnen van alle 11 tegenstanders. Hierdoor heeft deze ploeg uit 11 wedstrijden ook 33 punten.

Hulde aan JP Baar! JP gefeliciteerd met deze bijzondere en mooie prestatie! Zo beginnen aan de competitie met het vierde en een najaarsreeks spelen met de jeugd is fantastisch en zeker de moeite waard om even te benoemen!