Marktplaats v.v. Poolster (vooraankondiging)

Het plan ligt er al een tijdje maar deze winter hebben we echt het voornemen om in de kantine een "marktplaats" te organiseren. Het is de bedoeling dat Poolster jeugdleden tijdens deze markt spullen kunnen verkopen die voetbal-gerelateerd zijn, zoals voetbalschoenen, trainingspakken, shirts van allerlei clubs, vlaggen, ballen, buttons, etc. etc.  Daaromheen zullen we als vereniging proberen wat leuke items toe te voegen zoals bijvoorbeeld schminken van kinderen. Deelnemers die graag iets willen verkopen moeten zich daarvoor aanmelden maar kunnen nu alvast gaan kijken of ze nog leuke en goede spullen hebben die ze zouden kunnen verkopen. Daarom deze vooraankondiging. Afhankelijk van de weersomstandigheden zijn er tafels beschikbaar en mogelijk kunnen we ook buiten nog iets kwijt. Zijn er heel veel aanmeldingen dan zullen we een wachtlijst opstellen of misschien wel een extra marktplaats gaan organiseren want er zit een maximum aan het aantal verkopers in verband met de beschikbare ruimte.

Dus lijkt het je leuk om jouw spullen te verkopen omdat je ze niet meer leuk vindt, ze te klein zijn, omdat je iets dubbel hebt ...........? Wacht dan op het aanmeldformulier en schrijf je in! Gezien het voetbalprogramma en de drukke decembermaand moet je erop rekenen dat de voetbalmarktplaats in januari/februari plaats zal vinden. We maken een planning van alle activiteiten en kiezen aan de hand hiervan één (of meer) geschikte morgen of middag. Je hoort van ons !!