Meer info Jubileumdag – zaterdag 1 juli

Verschillende commissies hebben hard gewerkt om van de jubileumdag, zaterdag 1 juli aanstaande, een geslaagde dag te maken met voor een ieder wat wils. We kunnen nu wat meer details geven over de activiteiten die zullen plaatsvinden.

Ochtend:

In de ochtend trappen we af met de jeugd. Vanaf 09:30 uur - 12:00 uur zullen de jongste leden aan een leuk spellencircuit gaan deelnemen en gaan de spelers van O-13 en O-15 onderling een leuk voetbaltoernooi spelen.

Om 12:00 uur zal de finale van het penaltyschieten worden gehouden, waar een heuse jubileumbokaal op de overall winnaar staat te wachten. Ook is er een leuke bokaal voor de winnaar van elke leeftijdscategorie.

Rond 12:45 uur is het pannenkoeken eten voor alle jeugd want ongetwijfeld zal het maagje knorren na alle inspanning.

Heb je je nog niet opgegeven? We rekenen op ieders aanwezigheid en je mag zelfs een vriendje of vriendinnetje meenemen!  Je kunt je nog opgeven maar tot UITERLIJK WOENSDAG 28 JUNI - 19:00 UUR. Via de volgende link kunt u uw kind en eventueel vriendje/vriendinnetje aanmelden :  https://forms.gle/DBD9xJvnC3NvnKdn6

Middag:

In de middag wordt er een mix-voetbaltoernooi georganiseerd en de bal zal vanaf 13:30 uur gaan rollen. Rond een uur of 4 zal dit toernooi naar het einde lopen. Ook hier geldt dat je je nog steeds kunt opgeven maar tot UITERLIJK WOENSDAG 28 JUNI - 19:00 UUR. Dus O-17, senioren, dames en oud-leden: dit is je laatste kans, geef je op nu het nog kan. Opgeven via de mail bij secretaris@vvpoolster.nl

Extra kinderactiviteiten:

Als de volwassenen druk zijn met het mixtoernooi worden voor de kinderen leuke activiteiten gefaciliteerd. Er zullen spring-/luchtkussen zijn, kinderen kunnen worden voorzien van een tattoo en/of is de mogelijkheid tot schminken. Heb je zin in een lekkere slushpuppy? Dan kun je zo'n lekkere, gekleurde koude halen bij de bar op het feestplein. Geniet ervan onder het genot van leuke muziek.

Historie:

Gedurende de jubileumdag zal een presentatie worden getoond met allerlei memorabele momenten uit de geschiedenis van onze vereniging. Adri van Kooten heeft veel tijd gestoken in de realisatie hiervan. Ook zijn er prachtige canvas doeken gemaakt met foto's uit alle decennia van de club en uit alle gelederen van de club. Deze zullen een prominente plek krijgen zodat u deze rustig kunt bekijken en alleen of met anderen terug kunt gaan naar oude tijden en deze laten herleven. De doeken zullen later in het nieuwe gebouw een plekje krijgen waarmee we onze historie continue kunnen laten zien.

Horeca:

Na het toernooi is er gelegenheid om op de club een hapje te eten. De Vesting uit Appingedam zal met catering aanwezig zijn. Iedereen kan hier gebruik van maken. Verkocht worden broodjes hamburger, saté, braadworst, salades en gehaktballen. Ook later op de avond zal de cateraar nog aanwezig zijn tijdens het avondfeest.

Jubileumwedstrijd:

Om 19:00 uur gaan de spelers van het huidige Poolster 1 het opnemen tegen een gezelschap van oud-spelers die in 2004/2005 in het vlaggenschip van Poolster speelden. Aangezien het vorige jubileumduel werd gewonnen door oud-Poolster zal er ongetwijfeld een spannende wedstrijd te zien zijn. Dit duel staat onder de leiding van clubscheidsrechters Simon van Dijken en Jan Buitenkamp.

Trekking verloting:

Na afloop van de wedstrijd vindt de trekking plaats van de loten die huis-aan-huis zijn verkocht. Ons oudste erelid Peter Zandt zal de trekking voor zijn rekening nemen. Heeft u nog geen loten? De laatste loten zullen tijdens de wedstrijd aan de man worden gebracht en ook gedurende de dag zal de mogelijkheid aanwezig zijn om nog snel loten te scoren en de club te steunen.

Jubileumfeest:

Als de kruitdampen zijn opgetrokken is het tijd voor een feestje. In verband met de realisatie van ons nieuw onderkomen zullen we het plein voor de basisschool gezellig gaan inrichten en vanaf 21:00 uur start daar het feest ter gelegenheid van ons 90-jarig bestaan. Muziek wordt de eerste uren verzorgd door DJ Julian die - wegens andere verplichtingen - later het stokje zal overdragen aan een gast-DJ. We hopen op uw komst en zo samen deze mijlpaal kunnen vieren. Rond 01:00 uur zullen we de party afsluiten.

Graag tot zaterdag !!!