Vervolg kledinglijn (nu ook voor leden)

VOORAANKONDIGING

Zoals bekend betrekt v.v. Poolster al enige jaren de kleding bij Muta Sport. Hierdoor kunnen we jaren achtereen dezelfde kleding blijven bestellen en zijn we niet afhankelijk van de lijn die bijvoorbeeld Masita of Hummel voert en welke om de paar jaar weer gewijzigd wordt. Groot voordeel is dat uiteindelijk de gehele vereniging is hetzelfde model loopt en een uniforme uitstraling kan worden bereikt.

Afgesproken is dat we eerst beginnen met het aanbieden van trainingspakken. Vanaf augustus zal een pas-set in de kantine aanwezig zijn. U kunt dus ter plekke de juiste maat bepalen en aan de hand hiervan een bestelling gaan doen. Waarschijnlijk wordt eind september de totale bestelling bij Muta Sport gedaan. Ongeveer 6 weken na de bestelling zal de levering plaatsvinden. De pas-set bestaat uit de volgende maten; 116, 128, 140, 152, 164, XS (176), S, M, L, XL en XXL.

Richtprijzen voor de trainingspakken zijn € 36,50 voor de kindermaten (t/m XS) en € 39,00 voor de pakken vanaf maat S. We zullen u binnenkort informeren over de bestelwijze.

Onderstaand een aantal afbeeldingen van de lijn trainingspakken : (klik op de afbeelding voor grotere weergave)

tp9atrainingspakken 241trainingspakken 244trainingspakken 243trainingspakken 242tp1atrainingspakken 245trainingspakken 239