Nieuwe shirts F3 !!

Op de laatste woensdag van het seizoen kregen de spelers van Poolster F3 een nieuw shirt, aangeboden door Rendall Hebels van HEBELS VOEGWERKEN EN GEVELONDERHOUD uit Nieuw-Buinen.

De heer Hebels is/was in Spijk onder andere werkzaam bij een aantal echte Poolster-mensen en van het één kwam het ander. Hebels besloot eens te infomeren naar de mogelijkheden om v.v. Poolster te sponsoren. Zoals hij zelf aangaf ; "Ik kan beter een team in nieuwe shirts zetten en een sponsorpakket nemen, dan een advertentie in een krant ". Natuurlijk zijn wij het volledig met hem eens! Het is namelijk een gegeven dat een advertentie in een willekeurige krant vaak niet gezien en/of gelezen wordt en verdwijnt de investering snel in de oud-papier doos of onderin de kattenbak. Weg geld !

Dus om te investeren in een jeugdelftal is veel beter. Deze shirts worden namelijk wekelijks gedragen, niet alleen in Spijk maar ook ver daarbuiten. De grote, felle bedrukking zal door menig voetballiefhebber in onze regio worden gezien. En niet alleen volgend seizoen maar de shirts gaan minimaal 5 seizoenen mee. Dus eigenlijk geweldige exposure voor het bedrijf en dan is het in verhouding zelfs een koopje !

Maar goed, we wilden als club graag dit seizoen nog de shirts officieel overhandigen met de sponsor hier uiteraard bij aanwezig. Het was kort dag maar met vereende krachten wisten jeugdvoorzitter Henk Koerts en, motor van de sponsorcommissie, Klaas Kooistra het voor elkaar te krijgen dat de overhandiging door kon gaan. Poolster F3 speelde voor de gelegenheid een oefenwedstrijd tegen Poolster F2. De heer Hebels kreeg als dank een bos bloemen en een ingelijste collage van het shirt, geheel in bekende huisstijl.

We zeggen de heer Hebels nogmaals veel dank en waarderen zijn geste zeer. Binnenkort zult u meer over het bedrijf op onze site kunnen lezen in het item "Sponsor van de Week".

Hebels 01Hebels 02Hebels 03Hebels 04Hebels 05Hebels 06Hebels 07Hebels 08Hebels 09Hebels 10Hebels 11Hebels 12Hebels 13Hebels 14Hebels 15