Nieuws van de “Club van 20”

Beste deelnemers, leden en bezoekers van de site van v.v. Poolster,

Vanaf het begin van seizoen 2014-2015 bestaat de commissie van de “Club van 20” uit drie leden te weten:   Shirt Club van 20

- Nico Stoppels, speler van Poolster 3

- Jan Frank Datema, speler van Poolster 3 en leider van F2

- Erwin Bos, speler van Poolster 3

Bij deze mensen kunt u terecht met vragen over de “Club van 20”, maar ook kunt u bij hen terecht als u wilt deelnemen aan de “Club van 20” en dit contant wilt betalen.

Voor seizoen 2014-2015 hebben we in overleg met de leden van v.v. Poolster besloten wat het nieuw te realiseren doel zou moeten zijn. De wens is een grote flatscreen televisie in de kantine. Wij willen deze televisie gebruiken om ’s zaterdags clubinfo op te tonen zoals: speelschema’s, standen, nieuws, sponsor van de week etc. Ook kunnen er voetbalwedstrijden op gevolgd worden tijdens EK’s en WK’s of gewoon op de donderdag. Er wordt ook gekeken of we de televisie kunnen gebruiken tijdens de winterstop, bijvoorbeeld film of spelmiddag voor de jeugd.

We zullen proberen om als commissie ons gezicht vaker op de velden van Poolster te laten zien, dit om deelnemers te werven voor de ”Club van 20”. Ook tijdens andere activiteiten in het dorp zoals de jaarmarkt zullen wij bij de kraam van Poolster aanwezig zijn om mensen te informeren en hopelijk ook te stimuleren om deel te nemen.

De eerstvolgende ochtend dat we bij Poolster aanwezig zijn is zaterdagmorgen 29 november.

De doelen die reeds de afgelopen jaren gerealiseerd zijn met behulp van de “Club van 20” zijn:

-          Het digitale scorebord op het hoofdveld

-          2 Nieuwe dug-outs op veld 2

Heeft u na het lezen van dit schrijven besloten om v.v. Poolster te steunen door deel te nemen aan de “Club van 20”, ga dan op deze site naar het kopje sponsoren en dan de “Club van 20”, hier staat een formulier zodat u zich eenvoudig aan kunt melden. Wij danken u dan bij voorbaat voor uw deelname.

Met vriendelijke groet,

Namens de “Club van 20”

Nico Stoppels, Jan Frank Datema en Erwin Bos.
scorebord 19

dug out