Nieuws van het bestuur

Nieuwe tassen en jassen voor het eerste elftal
Het eerste elftal van onze voetbalvereniging heeft onlangs nieuwe kleding en tassen in ontvangst mogen nemen. De softshell jassen zijn aangeboden door de Theo Pouw Groep en Autobedrijf Ter Veer. Het bouwbedrijf Fa. Gebr. Dijkman uit Bierum heeft de gehele selectie voorzien van een nieuwe voetbaltas. Wij willen bovenstaande sponsoren nogmaals hartelijk bedanken voor hun bijdrage.

Wilt u ook graag sponsor worden van onze voetbalvereniging? U kunt zich via de website aanmelden bij onze sponsorcommissie.

Opschoondag
Afgelopen zaterdag heeft de voetbalclub meegedaan aan de landelijke opschoondag. Het terrein rond het sportpark is door ongeveer 8 mannen schoongemaakt. De gebiedsregisseur kwam samen met een collega ook nog even langs. Zij konden deze ochtend ook de nieuwbouwplannen bekijken. Sinds afgelopen zaterdag hebben we namelijk een wand ingericht waarop de nieuwbouwplannen te bewonderen zijn. De gebiedsregisseur komt volgende week, tijdens een bestuursvergadering langs, om met het hele bestuur kennis te maken en we hebben een overleg over het vervangen en verduurzamen van de lichtmasten op het hoofdveld en de fondsenwerving hiervan.

Begroting 2021-2022
Tijdens de laatste ALV is er door omstandigheden geen begroting voor dit seizoen gepresenteerd. We bieden een ieder die hier belangstelling voor heeft, om op de eerstvolgende vergadering, de opgemaakte begroting te bekijken. U bent op dinsdagavond 29 maart tussen 19.00 uur en 19.30 uur van harte welkom om de begroting in te kijken. U kunt zich aanmelden via: secretaris@vvpoolster.nl

Contributie 2021-2022
Een aantal leden, die niet in termijnen betaalt, heeft nog geen contributie voor dit seizoen betaald. We willen deze leden vragen om de contributie uiterlijk in april te betalen.

Presentatie styling en kleurgebruik nieuwbouw
Afgelopen vrijdag heeft de architect aan een aantal leden en vrijwilligers van de club een presentatie gegeven over de styling en kleurgebruik van de nieuwbouw. Iedereen was zéér enthousiast. We vinden het fijn dat de styling en kleurgebruik breed gedragen wordt.

Sterrit
Tijdens de feestweek van Spijk zal de V.V. Poolster weer een sterrit organiseren. Harry de Groot en Adri van Kooten zijn alweer druk bezig met het uitzetten van een uitdagende puzzelrit.