Nieuwsbericht van 12 november

De regering heeft vanavond een milde lockdown aangekondigd. Dat betekent voor supporters dat zij vanaf morgen 18.00 uur niet meer welkom zijn bij voetbalwedstrijden. Dit geldt voor zowel jeugd- als seniorenwedstrijden en duurt in ieder geval tot zaterdag 4 december.

In de horeca wordt een vaste zitplaats vanaf morgenavond, 19.00 uur verplicht, dat geldt dus ook voor de voetbalkantine.

Het dragen van een mondkapje is op het sportcomplex (binnen) verplicht.

De kantine is morgen van 15.00 uur tot 19.00 uur geopend. We gaan ervan uit dat iedereen zich aan de regels houdt. U dient in het bezit te zijn van een QR-code of een bewijs dat u negatief getest bent (niet ouder dan 48 uur) of dat u genezen bent van Corona. Dit wordt gecontroleerd!

De bingo en het foute feest, die deze maand gepland stonden, kunnen door de aangekondigde maatregelen helaas niet doorgaan.

Meer informatie over de ALV zullen we zo snel mogelijk met u delen.