Ode aan organisatie ZWC + eindstanden zaal

Ode aan de organisatie van de Zaalwintercompetitie te Uithuizen

De afgelopen winterperiode hebben vele jeugdelftallen van onze vereniging gebruik gemaakt van de zaalwintercompetitie in Uithuizen en Uithuizermeeden. Deze competitie wordt al 17 jaar georganiseerd. Wij als Poolster zijn al 3 jaren als gastvereniging welkom bij deze competitie. Als Poolster zijn we als 5de geëindigd dit jaar. 4 F teams, 3 E teams, 2 D teams, 2 C teams en 2 Dames teams hebben gebruik gemaakt van deze mogelijkheid!

Tijdens de winter zijn vele voetbalvelden om verschillende redenen niet bruikbaar voor wedstrijden. Poolster heeft dit jaar niet eens de beschikking over een veld om te trainen. Iedereen vliegt overal heen om iets te verzinnen en om die vervelende winterstop door te komen. De Zaalwintercompetitie is voor ons een prima alternatief om onze winterperiode te overbruggen.

De afgelopen periode heb ik met verschillende vrijwilligers wedstrijden mogen fluiten, elftallen mogen leidden en vele zaterdagen een leuke, en prettige invulling kunnen geven. Twee mensen waren hierbij iedere dag aanwezig. Zelfs tijdens de laatste dag bedankte Jan Huizinga en Marcel van der Zee iedereen die een bijdrage leverde aan dit evenement. Achter de schermen zijn dit de twee mensen die vele zaken regelen.

Jan Huizinga en Marcel van der Zee zijn mensen die zich niet op de voorgrond van zo’n evenement willen plaatsen. Dit zijn de mensen die zoveel uren in dit toernooi stoppen en wij als verenigingen vinden het eigenlijk gewoon dat de foto`s de volgende dag op de site staan en de standen zijn bijgewerkt en dat het programma op de minuut na kloppen.

Bedankt voor jullie inzet, leuke praatjes en de momenten dat jullie je voor ons hebben ingezet!

Jan en Marcel namens, denk ik de hele vereniging Poolster, nogmaals Bedankt!

Namens jeugd v.v. Poolster, Duurt Stoppels

www.zaalwintercompetitie.nl (ook voor mooie foto's)

Eindstand Zaalwedstrijden 2015-2016

Bekers-ZWC