Open dag v.v. Poolster geslaagd

Zaterdag 13 juni vond de eerste editie van de open dag van de v.v. Poolster plaats. Deze was speciaal georganiseerd om een ieder een kijkje in de keuken te gunnen bij de vereniging. Het programma begon om 10.00 uur met een algehele opening. Sportpark Oldencate stroomde al vlot vol met kinderen, ouders, broertjes, zusjes en eigen leden. Voor alle belangstellende kinderen was een speciaal  programma opgezet. Al spelenderwijs maakten de kinderen op deze manier kennis met het mooie spelletje dat voetbal heet. Tal van circuitvormen gericht op techniek, tactiek en voornamelijk spelplezier werden door een groep trainers begeleid. De kinderen hadden hier zichtbaar veel plezier in!

Rond kwart voor 12  werd het ochtendprogramma afgesloten met een lunch voor alle kinderen in de kantine.

Met een goed gevulde maag werd hierop het middagprogramma voortgezet. Het middagprogramma was ingedeeld met respectievelijk een onderling toernooi en als afsluiting een penaltybokaal.  Met een klein presentje als aandenken werd om 14.00 uur het officiële programma gezamenlijk afgesloten in de kantine.

Als vereniging mogen wij tevreden zijn met het verloop van deze eerste editie van de open dag. Met een opkomst van circa 50 kinderen mogen wij ons tevreden stemmen. Door dit succes zal er in de toekomst gestreefd worden naar een voortzetting van dit evenement in de komende jaren.

Onze dank gaat uit naar de ING als hoofdsponsor van dit evenement.

ING logo

ING-1 ING-2 ING-3 ING-4 ING-5 ING-6 ING-7 ING-8 ING-9 ING-10 ING-11 ING-12 ING-13 ING-14 ING-15 ING-16 ING-17 ING-18 ING-19 ING-20 ING-21