Opknapbeurt kantine en kleedkamers

Een vaak gehoorde opmerking de afgelopen maanden ; het sanitair van onze kantine laat te wensen over. Niet meer van deze tijd, geen gehandicaptentoilet, natte handdoeken, geen frisse geurtjes...

foto geurverdrijving

foto_toilet_1

Terechte klachten naar onze mening en mede daarom ook zijn we in gesprek met de gemeente m.b.t. verbouwingsplannen. We zullen u hiervan op de hoogte houden. Desalniettemin hebben we gemeend om toch als vereniging nu reeds verbeteringen aan te brengen binnen de heren en damestoiletten.

foto_toilet_2

Het betreft hier de sanitaire accessoires, moderne en luchtverfrissende apparatuur. Afgelopen dinsdag is het een en ander aangebracht . Wij hopen dat dit een stap mag zijn naar verdere ingrijpende aanpassingen die we binnen afzienbare tijd hopen te realiseren.

Daarnaast zijn de afgelopen dagen een aantal vrijwilligers bezig geweest om de deuren van de kleedkamers en raamkozijnen te voorzien van een nieuwe laagje verf. Aan u de taak ; zoek de verschillen qua kleur met het vorig jaar ! Het ziet er weer perfect uit. !!!

Eltje Pijper, Harm Uilhoorn, Kees Werkman, Joop Bansema, Michael Sikkema, Nicky Kloosterman en Jan Rakers ( ja inderdaad, wie? “nieuw” perfect) en Zwannie Pijper voor de inwendige mens . BEDANKT !!!!

foto_Jan_klus foto_Nick_Harm_klus foto_joop_klus

foto_eltje foto_harm foto_Kees_1 foto_michael

Zonder vrijwilligers geen club !!

Bestuur Poolster