Oproep 7-7 voor 35+

7 tegen 7 : seizoen 2014-2015

Voetbalvereniging Poolster is op zoek naar voetballers die deel willen nemen aan een 7 tegen 7 competitie, welke op een aantal donderdagavonden wordt gespeeld. Inmiddels hebben  5 voetballers zich hier voor aangemeld. Het is een uitkomst voor mensen die bijvoorbeeld op zaterdag moeten werken of iets anders willen doen op een zaterdag. Want met 7 tegen 7 voetbal en train je alleen door-de-weeks. Je moet minimaal 35 jaar oud zijn om hier aan te mogen meedoen. We spelen tegen clubs uit de buurt.  Denk hierbij aan Appingedam, De Pelikanen, Holwierde en WEO. Er worden wedstrijden gespeeld van 2 x 30 minuten, op een half veld, met kleine doelen. Buitenspel doet niet mee, lichamelijk contact en tackels zijn niet toegestaan. Kortom gewoon met elkaar even lekker ballen.
Lijkt het je ook leuk om hieraan mee te doen dan kan je contact opnemen met Hendrik Moesker 06-37093307 of met Pieter de Weerdt 06-41057035.

Probeer het eens !!