Oproep inzake kleding, ballen e.d.

Het voetbalseizoen 2013/2014 is ten einde gekomen. Tijd om ook op het gebied van kleding, materiaal, ballen en dergelijke de balans op te maken. Een ieder die nog spullen van v.v. Poolster in zijn of haar bezit heeft wordt opgeroepen deze in te leveren ! Het is voor de vrijwilligers van de club van groot belang een goede inschatting te kunnen maken. Het is ook een stuk eigenbelang want volgend seizoen wil iedereen graag een compleet tenue, met goede en voldoende ballen, trainings- of presentatiepakken, waterzakken enz. enz. Daarnaast wordt gewoon verwacht van leden van Poolster dat zij hun verantwoordelijkheid nemen en spullen terug brengen. Dus heb je bijvoorbeeld een bal in de bosjes gevonden, breng deze dan terug!

Gerrit Huisman verzorgd wekelijks al uw vuile was en daar zijn we heel erg blij mee. Nu is Gerrit ook een man die graag alles in de pen heeft en hij heeft een lijstje verstrekt met kleding dat nog retour moet ;

Poolster 1 : shirt nr. 10 / broek nr. 3 en 2 paar kousen

Poolster 2 : warming-up shirts 13 en 4 / Broek nr. 4 / 2 paar kousen (waarvan 1 keeper)

Poolster 3 : 3 broeken en 2 paar kousen

Poolster 4 : 1 paar keeperskousen en 1 broek (gebruikt tijdens zaalvoetbal)

Dus spelers, kijk nog een keer goed in de kast of uw tas want dit MOET terug !  U kunt niet van de club verwachten dat we m,aar blijven bestellen en in geval van gesponsorde kleding is bestellen per stuk niet eens mogelijk !!

Kleding senioren retour naar Huisman, Jonker 7 te Spijk

Alvast bedankt