Oud ijzer actie en bingo groot succes!

Eind januari hield de voetbalclub een oud ijzer actie. Er werd ijzer opgehaald in de dorpen: Spijk, Bierum, Losdorp en Godlinze. De grootste container van Pouw (gesponsord, waarvoor dank!) werd een dag eerder al geleverd en neergezet op het terrein van Ter Veer. Dat we de allergrootste container gewoon helemaal vol zouden krijgen, konden we alleen maar hopen. Maar na 3.5 uur verzamelen was de container toch echt tot de nok toe gevuld. De actie was zéér succesvol. Op deze ochtend hebben we maar liefst ruim €2000- opgehaald. Inwoners van de 4 dorpen; bedankt! De actie was zo geslaagd, dat we hebben besloten om ook volgend jaar in januari deze actie weer te houden. Verzamel dus dit jaar uw oud ijzer voor de voetbalclub. In januari 2023 halen we het graag weer bij u op!

Afgelopen vrijdagavond hield de voetbalclub voor het eerst in zijn geschiedenis een online bingo. Ook dit was een groot succes. Er werden maar liefst 100 bingoboekjes verkocht en tevens werden er verschillende borrelboxen, gemaakt door de activiteitencommissie, afgeleverd. Mister bingo Niels, praatte de avond aan elkaar en zijn assistenten hielpen hem om alles in goed goede banen te leiden. We hopen binnenkort weer een bingo te organiseren, maar dan gewoon weer fysiek in de kantine. Zodra de datum bekend is, communiceren we dat met u.