Overhandiging digitaal scorebord

Zaterdag was het dan zover ; de in gebruikname  / opening van het nieuwe digitale scorebord. Het is financieel mogelijk gemaakt door een aantal personen en bedrijven die geld bijeen hebben gebracht. De club van € 20,--, en 4 sponsoren te weten ; Autobedrijf Ter veer, Klussen bedrijf Siemon Timmers, Coop Supermarkt Buist en Continental tankstorages en tevens nog een groot deel door het SNS fonds. Al het voorkomende werk is gedaan door vrijwilligers van de vereniging maar er is ook bijgedragen door materieel en of mankracht door bouwbedrijf P.C. De Winter, bouwbedrijf Dijkman, Molema  molenbouw, Bouwservice Baar en Draka kabel.

Na een dankwoord door voorzitter Edward Stulp en Klaas Kooistra namens de sponsorcommissie werd de opening verricht door ere-lid Peter Zandt (SNS fonds), Wiebe Dijk ( namens Club van € 20 ), Wiebe Buist ( Coop Buist ) en Sjack van der Zee ( Continental tankstorages ). Zij knipten een 'lint' door waarna het bedekkende zeil verwijderd en het scorebord zichtbaar werd. Het bord werd in werking gesteld door het oudste erelid G.Buiskool Leeuwma en met het verschijnen van de digitale cijfers officieel in gebruik genomen.

Het bestuur van de v.v. Poolster heeft het digitale scorebord met zeer veel dank en trots in ontvangst genomen. Het geheel van het scorebord mag gezien worden.

Klaas Kooistra

scorebord 030514-04