C1 verliest drie punten tegen NEC C2

Poolster C1 verliest drie punten tegen NEC C2

08-11-2014 VV Poolster C1- NEC C2

Op zaterdag speelde Poolster C1 thuis tegen NEC C2. De nummer 5 tegen de nummer 6. Stond onze 9de competitie wedstrijd op het programma.

Om 9 uur floot André van Gennip af voor het begin van de wedstrijd. Wij mochten de bal hebben van NEC. We tikten de bal een beetje rond maar er zat nog geen idee achter. Daarna gingen we wat meer het duel aan. We tikten de bal rond en we kwamen er een paar keer goed uit. alleen het werd niet beloond met een doelpunt. In de 23ste minuut werd er gewisseld volgens het vaste wisselsysteem. NEC kwam er een paar keer nog gevaarlijk door heen maar het leidde niet tot een doelpunt. Vlak voor rust bleef de bal bij ons achterin liggen. Daardoor scoorde NEC de 0-1. De  scheidsrechter floot voor de rust. We mochten de kleedkamer op gaan zoeken. De ruststand 0-1

In de rust werd gezegd wat we als team nog beter konden doen. Daarna gingen we weer het veld op voor de tweede helft.

De scheidsrechter floot voor de tweede helft. We begonnen niet goed we zakten wat in. NEC kreeg een corner toegekend. Die werkten we niet goed weg en belandde voor de voeten van een NEC speler en hij schoot NEC op 0-2. Na de 0-2 was bij ons het geloof weg. Daarna kwam NEC er weer uit een schoten ze de 0-3 binnen. Wij hadden de bal verloren aan NEC. De laatste man van hun had de bal een combineerde met hun spits. De spits schoot de bal in het dak van het doel 0-4. Hun gingen meer aanvallen dus kwam er voor ons ruimte. Daardoor konden wij Sander weg sturen. Hij schoot de bal langs de keeper en de stand was 1-4. Aan het einde van de wedstrijd kwam  NEC er kon een keer goed door ,maar Robin pakte de bal af en hij wou hem over de achterlijn schieten , maar dat ging fout de bal ging via Colin helaas in eigen doel 1-5. Daarna floot de scheidsrechter af  voor het einde van de wedstrijd. De eindstand 1-5.

Nu op naar de volgende wedstrijd uit tegen Noordpool. Dan gaan we weer voor de drie punten.

Robert Reijerse  (Poolster C1)