Poolster heeft iets te vieren!

Als afsluiting van het seizoen 2015/2016 wordt a.s. zaterdag 18 juni de clubdag voor jeugd en senioren georganiseerd. We hopen gezamenlijk met de leden, sponsoren, donateurs en andere belangstellenden het seizoen sportief en daarna onder het genot van een barbecue feestelijk af te kunnen sluiten.

Naast dit is echter nog iets heel anders te vieren. Gisteravond heeft de gemeenteraad van Delfzijl unaniem ingestemd met de aanleg van een kunstgrasveld voor v.v. Poolster! Het is daarom zeker dat v.v. Poolster een kunstgrasveld gaat krijgen, hetgeen een verrijking is voor de vereniging en haar leden. Na de prijsuitreiking voor de senioren en nadat alle uitzwaaiende vrijwilligers zijn bedankt voor de bewezen diensten, zal voorzitter Edward Stulp het één en ander hierover gaan toelichten.

Om dit met de gehele vereniging te kunnen vieren zal het de gehele clubdag, piekdag zijn! Gedurende de gehele clubdag zullen alle consumpties die normaal € 1,50 zijn nu voor € 1,- worden verkocht. Dit geldt dus voor: bier, fris, wijn en sportdranken (à € 1,50).

De dag zal muzikaal begeleid worden door DJ Jacco Jan.

Wij hopen dit samen met u allen te kunnen vieren.

Bestuur v.v. Poolster