Poolster JO15 bij de laatste 8 teams in de beker competitie!

Afgelopen zaterdagmorgen was het dan zover we spelen de volgende bekerronde tegen SV Bedum JO15-2.
We waren al bij de laatste 16 teams, konden we nog een ronde verder komen?
Het waren zaterdagmorgen zware omstandigheden  regen en harde wind maar we speelden op kunstgras.
De wedstrijd begon en Poolster begon direct druk te zetten op de verdediging van Bedum. Bedum probeerde
op te bouwen maar dit was zeer moeilijk i.v.m. de wind. Poolster kreeg in de 1e minuten van de wedstrijd
kans op kans maar de bal wou er niet in. Na ongeveer 15 minuten weer een goede aanval over de linkerkant van Poolster en daar was hij dan Koen Biemond prikte de bal achter de keeper en het was 0-1 eindelijk was het dan raak.
Bedum had tot dan nu nog niks gecreëerd. Na ongeveer 5 minuten kwam toch Bedum een foutje in de verdediging en het was 1-1 het 1e schot op doel van Bedum terwijl Poolster al wel 5 of 6 kansen had gehad. Poolster ging gewoon door waar het gebleven was en bleef maar aanvallen dit werd uit eindelijk beloond een goede aanval vanaf rechts en via de keeper prikte Sven Pijper de bal in het doel 1-2 voor Poolster. Direct daarna de volgende aanval van links een voorzet en daar was Raoul v/d Ploeg helemaal vrij hij kopte de bal achter de touwen 1-3 voor Poolster. Dit was de ruststand.  De 2e helft leunde Poolster iets meer op de verdediging maar Bedum creëerde niks de verdediging was ijzersterk. Poolster counterde naar hartenlust en dat leverde veel kansen op maar de bal wou er weer niet in. tot een kwartier in de 2e helft daar
was een actie van Mark Lijnema en boem daar was de 1-4 Poolster zit op rozen. Na 5 minuten nog een counter en daar was hij weer Mark Lijnema hij maakte er 1-5 van Bedum lijkt verslagen. Nog 5 minuten te gaan Bedum krijgt een corner door de wind maakt de bal een rare wending zodat onze keeper wordt verrast 2-5.
De scheidsrechter fluit voor het eindsignaal we hebben gewonnen en we zijn door naar de volgende ronde wat een avontuur.
Tegen wie moeten we de volgende ronde spelen misschien wel URK uit, dat zou een fantastische ervaring zijn.
Uiteraard hopen wij op een thuiswedstrijd voor de JO15 we hopen dan op jullie steun.
Trotse Leiders JO15