Poolster neemt deel aan NLdoet

Binnenkort vindt weer de NLdoet oranje fondsNL_doet actie van het Oranje Fonds plaats. Ook v.v. Poolster heeft zich dit jaar aangemeld. Op zaterdag 21 maart zullen we op de club een paar klussen willen voltooien.

We willen deze dag aangrijpen om een aantal bankjes te gaan maken die we rond de velden gaan plaatsen. We willen hiermee tegemoet komen aan bestaande wensen van ouderen, gehandicapten, geblesseerden en dergelijke. Dit naast de al bestaande voorzieningen.

Het zou ons goed doen indien u ook tijd wilt vrij maken om ons deze dag te helpen. Er kunnen ongeveer 30 personen helpen, dit hoeft niet de gehele dag maar mag ook een dagdeel. Ook willen we kijken of we nog e.e.a. op het complex kunnen opruimen maar dit als er voldoende vrijwilligers aanwezig zijn. Onze eerste inzet gaat naar de realisatie van bankjes. We hebben ook een aanvraag gedaan naar financiële ondersteuning en hebben inmiddels een geldbedrag mogen ontvangen waarmee we materiaal kunnen kopen. Ook wordt een promotiepakket geleverd en krijgen we 25% korting bij de Gamma bouwmarkt.  Helpt u ons mee ?  Aanmelden kan bij ons bestuurslid Onderhoud, Eltje Pijper, op info@vvpoolster.net of evt. via de website van NLdoet. Alvast bedankt.

NLdoet klusomschrijving

NLdoet klus tijden

NLdoet klus Poolster

NLdoet wat is NLdoet