Regiocup aanstaande zaterdag van start!

Aanstaande zaterdag vindt er gelukkig, na zeer lange tijd, weer een voetbalwedstrijd plaats op ons sportcomplex. De Regiocup van de jeugd gaat dan van start. De JO9-1 van Poolster/Holwierde neemt het om 10.30 uur op tegen de JO9-1 van Eenrum. Ook alle andere jeugdteams van Poolster/Holwierde nemen deel aan de Regiocup en mogen aanstaande zaterdag weer hun eerste wedstrijd spelen. Spelers kunnen zich vanaf aanstaande zaterdag weer omkleden en douchen in de kleedkamers. De kantine zal in de ochtend geopend zijn van 9.30 tot 12.00 uur.

`s Middag wordt er op het sportcomplex getraind. De kantine zal na de training geopend zijn. Vanaf 14.30 uur kunt u een drankje drinken in de kantine of op ons terras.

U begrijpt dat we ons aan de RIVM-maatregelen moeten houden. Dat betekent dat er geen publiek langs de lijn mag staan. Indien u de kantine betreedt of op het terras gaat zitten, moet u zich registeren. Bij de ingang zal een formulier liggen. Er mogen maximaal 4 personen aan een tafel zitten en natuurlijk geldt overal de anderhalve meter maatregel. In de kantine moet u een mondkapje dragen, indien u niet op uw stoel zit.