Sluiting velden

Met de verenigingsdag van zaterdag j.l. als afsluiting van het seizoen kan teruggekeken worden op een geslaagd seizoen voor de vereniging. Met de welverdiende promotie van het 1e elftal naar de 3e klasse, het kampioenschap van het 4e elftal en het goed presteren van de jeugd en derde elftal staat de vereniging aan het einde van het seizoen goed op de kaart.
De velden zijn echter dit seizoen flink belast en daarom verdienen ook zij een welverdiende zomerstop. In de zomermaanden zullen de velden opnieuw worden ingezaaid en de benodigde verzorging krijgen.
De velden zullen daarom vanaf heden gesloten zijn en het is daarom niet toegestaan om deze te betreden. Voetballen op de velden in de zomermaanden is daarom absoluut niet toegestaan. Hier zal ook op worden toegezien.

Namens de vereniging willen wij een ieder een fijne zomervakantie te wensen en tot in augustus!

Bestuur v.v. Poolster