Sponsor van de Week

carillon 2

Al meer dan 30 jaar is Café Bar Carillon een begrip in en om Spijk. Aan 't Loug 23 worden de dorpse zaken besproken onder het genot van een drankje maar kunt u ook terecht voor een hapje. En wees eerlijk, welke Spijkster heeft nou niet eens een patatje bij Sara gehaald of een biertje bij Piet besteld?

Afgelopen zomer mochten ze vieren dat ze 30 jaar in het café stonden en onlangs vierde het echtpaar hun 40-jarig huwelijk !  Ook langs deze weg nogmaals de felicitaties voor deze bereikte mijlpalen !!

carillon 6

Het bruin café vervult een belangrijke sociale functie als plaats waar stamgasten elkaar ontmoeten aan de bar of aan de stamtafel of waar men regelmatig langsgaat op een avondje uit. In de zaal van Carillon kunt u uitstekend terecht voor een vergadering, een bijeenkomst of feestje. In het geval van Poolster belanden we er meestal na een (periode)kampioenschap en is het zo gezellig dat men van geen ophouden weet.

carillon 3

Café Bar Carillon is een traditioneel bruin dorpscafé, gelegen aan de eerste ring rondom het 'torentje van Spiek' . Houtwerk en lambrisering geven dit authentiek bruin café een erg uitnodigend karakter. De grootte van het bedrijf zorgt ervoor dat zelfs bij een beperkt aantal gasten de zaak al erg gezellig overkomt.

Ook voor een partijtje biljart of het gooien van een dartpijl bent u bij Carillon aan het goede adres. Wekelijks speelt de biljartclub haar wedstrijden in een ontspannen sfeer. Het darten, op dit moment erg in trek, mede door de internationale successen van onder andere Raymond van Barneveld en Michael van Gerwen, vindt plaats in de zaal achter het café zodat optimale concentratie tijdens het gooien gewaarborgd is.

carillon 4

Café Bar Carillon is al vele jaren betrokken bij Poolster, de voetbalclub uit het dorp Spijk. Uitbater Piet Pijper is een echte voetbalman met een voorliefde voor FC Groningen. Voor Poolster heeft de familie Pijper veel gedaan. Zo was Cafe Bar Carillon samen met DOAC speelautomaten de shirtsponsor in de jaren '90 toen het 1e elftal glorietijden kende en een echt kampioenschap en promotie mochten vieren.

Nog steeds geeft Carillon blijk van steun aan onze voetbalclub. Vorig seizoen werd het 3e elftal voorzien van nieuwe tenues. Ook hier vond een samenwerking plaats, nu prijkt de naam van Carillon samen met installatiebedrijf Vegter op de shirts van het team. Er kan niet genoeg benadrukt worden hoe belangrijk het voor een dorpsclub is om een beroep te mogen doen op dit soort sponsoren.

carillon 5

Wij, en met ons heel Spijk, hopen nog een lange tijd terecht te kunnen bij Piet en Sara. Het spandoek, dat bij het 30-jarig jubileum aan het pand hing, vat samen waar het in 3 decennia om heeft gedraaid. "Gezelligheid kent geen tijd ...."

carillon 1