Sponsor van de Week

Per thuiswedstrijd van Poolster 1 zullen twee van onze trouwe sponsoren worden uitgenodigd om een bezoek aan onze vereniging te brengen en de sfeer rond Poolster te proeven. In de twee weken hierop volgend zullen wij vervolgens deze sponsoren in het zonnetje zetten door ze ieder een week in de spotlights te zetten.

COOP Buist

Supermarkten die vallen onder de Coop-formule zijn modern ingericht, hebben een ruime en overzichtelijke opzet en vervullen een brede buurtfunctie. De winkels kennen een verkoop-vloeroppervlakte tot ca. 1000 vierkante meter. Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn! De Coop supermarkt, er zijn er meer dan 100, is herkenbaar aan uitstekende kwaliteit van verse producten en een zeer breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau blinkt de formule ook uit door zijn scherpe prijzen. De klant staat centraal in alle Coop supermarkten. Daarom is er ook aandacht voor bewust en verantwoord consumeren. Door het presenteren van extra productinformatie, het verstrekken van recepten en folders, wordt de klant proactief op ideeën gebracht.

faciliteiten COOP

COOP-Buist1

In Spijk vinden we alweer een aantal jaren de winkel van de familie Buist met de Coop-formule. "Eem noar Bolt" werd al snel "Eem noar Buist" en snel was de familie ingeburgerd in het Spijkse. Niet alleen Spijksters, maar ook van de omliggende dorpen hebben klanten voor hun boodschappen de weg naar de supermarkt gevonden. Ook "boodschappen" voor de v.v. Poolster worden wekelijks bij de Coop winkel van Buist getrokken.

Naast de zaken die via de groothandel worden ingekocht tracht Poolster zoveel mogelijk om bij de lokale middenstanders diverse spullen aan te kopen, zeker wanneer het een sponsor van de vereniging betreft. In dit specifieke geval worden bijvoorbeeld de vleesprijzen voor de programma's en de fruitdoos bij ziekte of blessures steevast bij Buist gehaald. En gelukkig is de familie Buist ook bereid geweest om de lokale vereniging Poolster waar het kon een helpende hand toe te steken. Zo spelen de D-junioren in een tenue van Coop en steunt "Buist" ons ook op andere manieren. Tot op heden een fijne samenwerking die we graag nog jarenlang voortzetten !

coop vers

WIST U DAT ..........................?

DE STATIEGELDACTIE

Samen & sterk
Coop draagt graag bij aan een betere wereld. Daarom steunen wij – samen met u – wisselende goede doelen. U doneert uw statiegeld, wij verdubbelen het bedrag.

Zo hebben we in de afgelopen jaren samen al ruim € 1.000.000 aan vele goede doelen kunnen schenken. Dat geeft weer aan wat een prachtige klanten wij hebben!

Van kinderen tot apen
Iedere circa 8 weken kiezen we een nieuw goed doel. Uitgangspunt is om heel verschillende soorten charitatieve instellingen te steunen. Zo hebben we een statiegeldactie voor CliniClowns georganiseerd die zich specifiek richtte op kinderen. Maar ook Het Nationaal OuderenFonds en de Stichting AAP zijn aan bod gekomen, net als meer internationaal georiënteerde instellingen zoals Unicef en het WWF.

De klant kiest het goede doel
Sinds dit jaar heeft de klant van Coop een nog grotere rol in de selectie van goede doelen voor de statiegeldactie. Klanten met een klantenkaart kunnen via internet hun suggestie voor een goed doel doorgeven. De coöperatieraad van Coop maakt de uiteindelijke keuze.

Wie wilt u steunen?

Welke charitatieve instelling kan volgens u wat extra steun gebruiken? Als lid van onze coöperatie kunt u een charitatieve instelling voordragen voor een statiegeldactie. Coop maakt een voorselectie en de Coöperatieraad (bestaande uit afgevaardigde klanten van Coop) maakt de definitieve keuze.

Meer informatie? Kijk op www.coop.nl

COOP-Buist1Coop contact