Sponsor van de Week

Per thuiswedstrijd van Poolster 1 zullen twee van onze trouwe sponsoren worden uitgenodigd om een bezoek aan onze vereniging te brengen en de sfeer rond Poolster te proeven. In de twee weken hierop volgend zullen wij vervolgens deze sponsoren in het zonnetje zetten door ze ieder een week in de spotlights te zetten.

De Jong winkelpand

De Jong Bedden en Wonen

De Jong Bedden en Wonen uit Delfzijl, Appingedam houd zich al meer dan 20 jaar bezig met de verkoop van duurzame en verantwoorde zit en –slaapsystemen die zorg dragen voor uw welverdiende rust. Van de Jong zult u altijd een eerlijk en deskundig advies krijgen. Op de slaapafdeling vindt u o.a. boxsprings, ledikanten, linnenkasten, slaapsystemen en een uitgebreide collectie bedtextiel. Bent u op zoek naar een fauteuil op maat? Dan bent u van harte welkom op onze afdeling zitcomfort. Daar vindt u een uitgebreide collectie relax, comfort, ergonomische en sta-op fauteuils.

Slapen

Bij De Jong Bedden en Wonen vindt u een slaapafdeling waarin alle aspecten van de zo belangrijke nachtrust zijn benoemd. Zo vindt u in het pand aan de Sikkel te Delfzijl alle informatie en modellen boxsprings, ledikanten, senioren ledikanten, bodems en matrassen alsook linnenkasten, dekbedden en kussens, bedtextiel en de merken Tempur en Auping. Ook zijn er diverse showroommodellen die voor aantrekkelijke prijs worden aangeboden.

Zitten

Bent u opzoek naar een fauteuil op maat? Dan bent u van harte welkom op de afdeling zitcomfort. Daar vindt u een uitgebreide collectie relax, comfort, ergonomische en sta-op fauteuils.

De Jong openingstijden

De Jong contact